Automechanika Astana 2026 – автомобиль индустриясының болашағын біріктіретін халықаралық алаң

Automechanika Astana 2026 халықаралық көрмесі автомобиль саласының кәсіби мамандарын, нарық көшбасшыларын және инновациялық компанияларды тағы да бір алаңға жинамақ. Іс-шара 2026 жылдың 10–12 маусым аралығында Астанадағы EXPO халықаралық көрме орталығында өтеді
Көрмені дәстүрлі түрде Business Media Central Asia (BMCA) Messe Frankfurt Exhibition GmbH (MFE) лицензиясы бойынша ұйымдастырады. Automechanika Astana автоқұрамдас бөлшектер, сервистік жабдықтар мен технологиялар саласында Каспий өңірінің басты іскерлік алаңы ретінде өзін әлдеқашан танытқан.
Көрменің ұйымдастырушысы – Business Media Central Asia (BMCA). Жоба Messe Frankfurt Exhibition GmbH (MFE) халықаралық лицензиясы аясында өткізіледі. Automechanika Astana автоқұрамдас бөлшектер, сервистік жабдықтар мен технологиялар саласында Каспий өңіріндегі жетекші іскерлік алаң ретінде өз орнын нық қалыптастырған.
Биыл көрме 45 елден келген 14 мыңнан астам маман мен қонақтың басын қосты. Экспозицияға Қытай, Германия, Қазақстан, Түркия, Ресей және Польша елдерін қоса алғанда, 22 мемлекеттен 365 компания қатысты.
Экспозиция аясында автокөлік бөлшектері мен майлардан бастап, диагностика жүйелері мен техникалық қызмет көрсетуге арналған шешімдерге дейінгі 1500-ден астам өнім түрі ұсынылды.
2026 жылы көрме өз ауқымы мен халықаралық деңгейін сақтай отырып, жаңартылған өткізу мерзімдері – 10–12 маусым – қатысушылар мен серіктестерге өз кестелерін тиімді жоспарлап, салалық маусымға тың дайындықпен кірісуге мүмкіндік береді.
2026 жылғы көрме бұрынғы ауқымы мен халықаралық деңгейін сақтайды. Жаңадан белгіленген өткізу мерзімдері – 10–12 маусым. Бұл шешім қатысушылар мен серіктестерге жоспарларын оңтайландырып, алдағы салалық маусымға сапалы дайындалуға жағдай жасайды.
Automechanika Astana – өңірдің кәсіби қауымдастығын біріктіретін, өндірушілер мен жеткізушілер және дистрибьюторлар бас қосатын маңызды іскерлік алаң болмақ.
«Automechanika Astana – Шығыс пен Батысты тоғыстыратын стратегиялық көпір. Біздің мақсатымыз – бизнес, технология және адамдар жаңа ынтымақтастық форматын таба алатын орта қалыптастыру. Күндердің өзгеруі – компаниялар үшін жаһандық деңгейде өзара серіктестікті дамытуға және маусымды барынша нәтижелі өткізуге мүмкіндік беретін маңызды қадам»,- деп тілге тиек етті BMCA Қазақстан директоры Әнуар Мәлік.
Экспозициялық бөлімнен бөлек, көрме бағдарламасы дәстүрлі түрде Automechanika Academy форумын, тақырыптық B2B кездесулер мен жаңа технологиялардың таныстырылымдарын қамтиды. 2026 жылғы көрменің басты тақырыптары – тұрақты даму, өндірісті жергіліктендіру және автосервис пен кепілдік sonrası қызмет көрсету саласындағы инновацияларды енгізу мәселелері болмақ.
Бүгінде Automechanika Astana – әлемнің түкпір-түкпірінде Automechanika бренді аясында өтетін 14-тен астам халықаралық көрмені біріктіретін Messe Frankfurt портфолиосының бір бөлігі. Жоба Қазақстанда Business Media Central Asia бастамасымен дамып келеді және ол жаңа ынтымақтастық мүмкіндіктерін ашып, отандық бизнестің әлемдік кәсіби қауымдастыққа интеграциялануына жол ашады.



